« tatia ❤ shura »
We walk alone through this world, but if we’re lucky, we have a moment of belonging to something, to someone, that sustains us through a lifetime of loneliness.
It was a perfect day. For five minutes there was no war, and it was just a glorious Sunday in a Leningrad June. When Tatiana looked up from her ice cream, she saw a soldier staring at her from across the street. Tatiana normally would have glanced past him down the street and moved on, except that this soldier was standing across the street and staring at her with an expression Tatiana had never seen before.
sidebar © tigerdirty

AvatarSilverDragonfly

Status
Anonymes!

  • Member Group
    User
    Member Title
    tutorialing
    Home Page
    http://tutorialing.forumcommunity.net/
    Birthday
    19 May
    Gender
    Female
    Lang
    Italiano
    Friends
    ´dadu;
  • Posts
    15,800  (per day: 2.9)
    Joined
    19/4/2009, 19:34
    Last visit
    Anonymous user
  • Private Message
    mp.
    Email
    Private
    Other contacts
    ....


  • "Viviamo su una roccia. Non c'è una logica, non c'è una ragione. Viviamo su una roccia, una delle molte che stanno rotolando in una padella cosmica di paella.
    Se vuoi farti delle domande, questo è un tuo diritto.
    Mia madre mi portava in una bella chiesa, ogni domenica. Lei serrava forte gli occhi, si premeva i grani del rosario sulle labbra e pregava per ottenere il bene di chi amava.
    Però, il cancro uccise due sue sorelle, il marito non faceva un passo senza ubriacarsi di gin, il figlio minore si diede al crimine, il più grande, io, è un figlio di puttana che dà la caccia ai bastardi come il fratello.
    Quindi, con chi parlava tutte le sante domeniche? E perché lui non rispondeva? Te lo dico io il perché: perché viviamo su una roccia, una delle molte.
    Non ci sono risposte, c'è solo questo. E tutto quello che puoi sperare è di trovare un paio di persone che rendano i settanta o ottant'anni e rotti che vivrai su questa dolce e briosa sfera vagamente tollerabili.".


    Y0rkh

    Enjoy Tutorialing!

good-bye, my moonsong
Glasses? Fuck YEAH Come here roomate, your source Braley in one tree hill Invisible Characters Lovers i still love reading. The dark side of London XIX sec-



Evaluations C:
name: Il Cavaliere d'Inverno.
founder: joeblackgeeno
created by: joeblackgeeno & Nwanda
♥online since: 01/05/2009;
version&theme: LIGHT ASTEROID \\ skin
logo: bloodstream
tabelle: ©´ kamikorosu & ©Senboo;
targhette: danæ
sidebar: © ~psiche, disponibile sul tigerdirty
contact the staff: joeblackgeeno Nwanda danæ Alex } Vale86_C&B
free counters
 


Targaryen ☆ by Amphetamines' - Vietata la copia anche parziale